סובלים מבעיות בעור? קראו את המאמר הבא

פוטותרפיה היא סוג של טיפול באור המשמש לטיפול במצבי עור. זה עוזר להפחית דלקת ואדמומיות של העור וגם מפחית את תחושת הגירוד.

המאמר עוסק בנקודות הבאות:

– איך עובד פוטותרפיה? פוטותרפיה היא טיפול לבעיות עור המשתמש באור כדי לגרות את העור. זה יכול לשמש לטיפול בסוגים שונים של דרמטיטיס, כמו גם פסוריאזיס, ויטיליגו ומחלות עור אחרות.

– מה היתרונות שלו? פוטותרפיה יעילה בטיפול בסוגים רבים של דרמטיטיס, כמו גם בפסוריאזיס, ויטיליגו ומחלות עור אחרות. יש לו גם פחות תופעות לוואי מאשר טיפולים אחרים למצבים אלה.

– מהן תופעות הלוואי שלו? פוטותרפיה עלולה לגרום לאדמומיות או גירוי בקרקפת או בפנים במקום בו הוא הונח, אשר בדרך כלל נרגע לאחר מספר שעות. זה יכול

איך עובד פוטותרפיה?

טיפול באור הוא טיפול המשתמש באור כדי לסייע בטיפול במגוון מצבים רפואיים. הוא משמש לטיפול בהפרעות רגשיות עונתיות, כאבים כרוניים, הפרעות שינה ועוד.

הרעיון מאחורי פוטותרפיה הוא שהאור ממריץ תאים ברשתית ובהיפותלמוס שלאחר מכן שולחים אותות לחלקים אחרים של המוח. גירוי זה עוזר לווסת את מצב הרוח ודפוסי השינה, מה שיכול לעזור להקל על סימפטומים של דיכאון וחרדה.

פוטותרפיה היא אחד מסוגי הטיפולים הרבים המשתמשים באור כצורת טיפול. בפוטותרפיה המטופל יושב מול קופסה הפולטת אור פלואורסצנטי ואור זה עוזר להם להחלים מהר יותר וביעילות רבה יותר.

מה היתרונות של פוטותרפיה?

פוטותרפיה היא שיטת טיפול המשתמשת באור לטיפול במחלות שונות. הוא משמש לטיפול במחלות כמו אקנה, הפרעה רגשית עונתית ופסוריאזיס.

פוטותרפיה הוכחה כטיפול יעיל למחלות עור רבות. כמו כן, נמצא כי הוא טיפול יעיל לדיכאון וחרדה בחודשי החורף כאשר החשיפה לאור השמש מוגבלת.

פוטותרפיה היא סוג של טיפול באור המשתמש באור לטיפול ומניעת מצבי עור, כגון אקנה, אקזמה, פסוריאזיס וויטיליגו.

היתרונות של פוטותרפיה הם שהיא גם ללא כאב וגם לא פולשנית. כמו כן, אין לו תופעות לוואי וניתן להשתמש בו על ידי כל אחד.

האם לפוטותרפיה יש תופעות לוואי?

אנשים רבים מתעניינים בתופעות הלוואי של פוטותרפיה. אבל, אין הרבה תופעות לוואי שדווחו.

חשוב לדעת שקיימים מעט סיכונים לנזק ארוך טווח לעור, לעיניים או לחלקים אחרים בגוף.

פוטותרפיה היא טיפול בהפרעות עור מסוימות באור אולטרה סגול. אין לזה תופעות לוואי, אבל זה לא מומלץ לנשים בהריון או לאנשים עם אלרגיה לשמש.

פוטותרפיה היא טיפול העושה שימוש בקרני UV לטיפול בהפרעות עור. ניתן להשתמש באור ה-UV כחלופה לתרופות, או בשילוב עם תרופות. לפוטותרפיה אין תופעות לוואי, אך היא אינה מומלצת לנשים בהריון או לאנשים הסובלים מאלרגיה לשמש.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

תוכן עיניינים

מאמרים דומים