היתרונות של מצעי ג׳רסי מול מצעי סטאן

פשתן הוא אחד הבדים היוקרתיים ביותר שיש לנו. זה גם אחד היקרים ביותר. אבל, זה שווה את זה בגלל האיכות שאתה מקבל ולכמה זמן זה נמשך. מצעי פשתן יכולים להחזיק מעמד עד 10 שנים עם טיפול נאות!

אם אתה רוצה לחסוך כסף, אז קניית מצעי ג'רסי עשויה להיות אופציה טובה עבורך. זה יותר זול מפשתן, אבל עדיין מחזיק מעמד זמן רב ומרגיש נחמד באותה מידה.

מצעי סטן הם סוג של מצעים העשויים מכותנה. יש לו ספירת חוטים גבוהה והוא עמיד. מצעי סטן נמצאים בדרך כלל בבתי מלון ובאתרי נופש.

מצעי ג'רזי, לעומת זאת, עשויים מבדים רכים כמו כותנה, משי או צמר, שאינם עמידים כמו מצעי סטן. מצעי ג'רזי נמצאים בדרך כלל בבתים ובמלונות.

פשתן הוא סיב טבעי, עמיד ונושם. הוא גם היפואלרגני ועמיד בפני קרדית האבק. מוצרי מצעי פשתן אינם רק טובים יותר לסביבה אלא הם גם בריאים יותר עבור האנשים שמשתמשים בהם.

ישנם יתרונות רבים של מוצרי מצעי פשתן על פני חומרים סינתטיים כגון פוליאסטר. היתרון הבולט ביותר בשימוש בדפי פשתן הוא שהם עשויים מסיבים טבעיים ונושמים טוב יותר מבדים סינתטיים.

כמה עולים מצעים איכותיים?

מצעים הם אחד המרכיבים החשובים ביותר של מיטה. הם מספקים נוחות וחמימות, כמו גם תחושת יוקרה.

בחלק זה, נבדוק אילו גורמים משפיעים על מחיר המצעים וכמה הם עולים באזורים שונים.

מחיר המצעים משתנה באופן משמעותי בהתאם לאיכותם והיכן הם נרכשים. לדוגמה, גיליונות זולים עשויים להיות במחיר של כ-$10 עבור סט של 4 או 5 חלקים, בעוד שסדינים באיכות גבוהה עשויים להיות במחיר של $400 עבור אותו מספר חלקים.

חשוב לדעת כמה אתם מוכנים להוציא על מצעים איכותיים.

פשתן הוא בד העשוי מסיבי צמח הפשתן. המילה פשתן באה מ"בד פשתן". פשתן הוא באופן מסורתי סיב טבעי ורובו גדל באירלנד, גרמניה וצרפת. ניתן לארוג או לסרוג פשתן למגוון בדים שונים.

עלות הפשתן תלויה בסוג הבד ובאיכותו (סוג, משקל, אריגה). לדוגמה, סט סדינים יוקרתי יכול לעלות בכל מקום בין 150-300 דולר בהתאם לגודלו ואיכותו.

פשתן הוא בד העשוי מסיבי צמח הפשתן. פשתן נמצא בשימוש נרחב בייצור בגדים, סדינים ווילונות.

המחיר למצעים איכותיים יכול לנוע בין 10 ל-100 דולר לחצר. ככל שאיכות הפשתן גבוהה יותר, כך הוא יהיה יקר יותר.

המחיר גם משתנה בהתאם למקום שרוכשים אותו. לדוגמה, אם אתה קונה את המצעים שלך מחנות המתמחה במצעים או בדי ריהוט, אז זה יהיה יקר יותר מאשר אם קנית אותו בחנות מוזלת או בחנות כלבו.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

תוכן עיניינים

מאמרים דומים