קצר במחשב נייד? אבד לכם הנתונים? יש מה לעשות!

שחזור נתונים הוא עסק גדול ויש הרבה דרכים לעשות זאת. ישנן שתי דרכים עיקריות לשחזור נתונים: באתר ומחוץ לאתר.

שחזור נתונים מחוץ לאתר היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שלא יתעסקו בנתונים במהלך תהליך השחזור. החיסרון הוא שזה יקר יותר משיטות באתר, אבל זה גם אמין יותר.

שחזור נתונים באתר יכול להתבצע בבית או במשרד שלך, אבל זה לא מומלץ כי ישנם סיכונים רבים הכרוכים בהתעסקות בחומרה ובתוכנה שלך.

ישנם מצבים רבים שבהם אתה צריך לשחזר את הנתונים שלך – אם איבדת אותם, או אם הם נמחקו. לכן הוקמה המעבדה לשחזור מידע. הם מציעים מגוון שירותים שיסייעו בשחזור ושחזור נתונים, כולל:

– שחזור נתונים מכוננים קשיחים, כונני USB ואמצעי אחסון אחרים

– שחזור נתונים מסמארטפונים

– שחזור נתונים משרתים ו-RAIDs

– אחזור קבצים או תיקיות שנמחקו

– תמונה ליצירת CD/DVD/BluRay

מאיזה דיסק קשיח ניתן לשחזר נתונים?

מעבדת שחזור הנתונים היא מקום בו ניתן לשחזר נתונים מדיסקים קשיחים. זוהי מעבדה מתמחה שמשתמשת בכלים מיוחדים לשחזור נתונים מאמצעי אחסון פגומים.

ישנם מקרים רבים שבהם אנשים צריכים לקבל את הנתונים שלהם בחזרה, ולכן הביקוש למעבדות אלו הוא גבוה.

מעבדת שחזור מידע היא מתקן שבו ניתן לאחזר נתונים מכונן קשיח שכשל. אפשר לשחזר נתונים מכל דיסק קשיח, אבל הסיכוי להצלחה תלוי בסוג הכישלון ולפני כמה זמן הוא התרחש.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של כשלים שיכולים לקרות לכונן קשיח: כשלים לוגיים, כשלים פיזיים וכשלים במדיה. כשל לוגי מתרחש כאשר קובץ פגום או נמחק עקב טעות אנוש. כשלים פיזיים מתרחשים כאשר יש משהו לא בסדר בחומרה, כגון סקטורים פגומים או חלקים בלויים. כשלים במדיה מתרחשים כאשר יש נזק למגש המגנטי או לראש, שיכול להיגרם על ידי דברים כמו נחשולי מתח ונזקי מים.

מעבדת שחזור נתונים היא מתקן שבו ניתן לשחזר מידע על דיסק קשיח. למעבדה יש את הכלים והטכניקות הדרושים לשחזור נתונים מכל מיני דיסקים, כולל כונני מצב מוצק.

התהליך מבוסס על השלבים הבאים:

1) רכישת נתונים: בשלב זה, מומחה לזיהוי פלילי מחשבים ירכוש את הנתונים מהדיסק באמצעות תוכנה מיוחדת.

2) ניתוח נתונים: המומחה לזיהוי פלילי מחשבים ישתמש בכלים מיוחדים כדי לנתח ולזהות קבצים שניתן לשחזר.

3) שחזור נתונים: המומחה לזיהוי פלילי במחשב ינסה לאחר מכן לשחזר את הקבצים על ידי העתקתם מהדיסק ואל התקן אחסון אחר כמו כונן הבזק או כונן קשיח חיצוני.

4) אימות נתונים: לבסוף, הם יבצעו תהליך אימות על קבצים אלה כדי לוודא שהם

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

תוכן עיניינים

מאמרים דומים
האם להשים מנעול בחדר הילדים?

חדרי ילדים הם מרחב משלהם שבו הם יכולים לחקור וללמוד. זו הסיבה שבדרך כלל לא הגיוני לשים מנעולים על הדלתות. עם זאת, דלתות פנים בבית

מה זה קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) שאינה משתמשת בשום פרסום בתשלום. קידום אתרים אורגני הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש שאינה