שולחנות אש – הטרנד החם של הבתים הפרטיים

שולחנות אש קיימים כבר זמן מה, אך כעת הם הופכים לטרנד לוהט. הסיבה לכך היא שהם יותר ידידותיים לסביבה מאשר סוגי רהיטים אחרים והם גם זולים יותר.

שולחנות אש הם טרנד לוהט בבתים הפרטיים. הם עשויים מעץ טבעי ויש להם עיצוב אלגנטי ומתוחכם.

שולחנות אש מגיעים בצורות ובגדלים שונים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם. יש גם עיצובים שונים לבחירה, כמו כפרי או מודרני.

מה זה בעצם שולחן אש?

שולחנות אש הם סוג של רהיטים המשמשים בדרך כלל כשולחן קפה, שולחן צד או שולחן מבטא. יש לו חלק עליון דק ללא רגליים וחלק תחתון פתוח.

שולחנות אפר עשויים מעץ אפר, שהוא סוג של עץ קשה. עץ זה ניתן למצוא בצפון אמריקה ואירופה. הצבע של עץ זה הוא לרוב חום בהיר או חום אפרפר, מה שיכול לגרום לשולחנות הללו להיראות מאוד אלגנטיים ומתוחכמים. פני השטח של שולחנות אלה בדרך כלל חלקים כך שניתן להציג עליהם פריטים יפה.

האם שולחן אש הוא כמו קמין?

שולחנות אש אינם כמו קמינים מסורתיים. הם אינם שורפים עצים או פחם כדי ליצור את החום והאור שאנו מקשרים עם אח.

שולחנות אש משתמשים בחשמל, גז או פרופאן כדי ליצור להבה במרכזם. לאחר מכן משתמשים בלהבות אלו לחימום האבן בשולחן האש מה שיוצר את החום ומקרין אור לחדר.

שולחן האש הוא אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה ליהנות מכל היתרונות של קמין מבלי להתמודד עם אף אחד מהחסרונות שלו.

אנחנו יכולים למצוא סוגים רבים ושונים של שולחנות אש. הם כבר לא רק משמשים כקמין, אלא הם יכולים לשמש גם כשולחן חיצוני או אפילו שולחן מטבח.

כמה אמור לעלות שולחן אש איכותי?

שולחן אש איכותי צריך להיות עשוי מחומרים טבעיים כמו עץ, אבן וברזל. בור האש צריך להיות בגודל טוב. כמו כן צריכה להיות לו את היכולת לשנות את גודל הלהבה.

המחיר יכול לנוע בין $500- $5000 תלוי בגודל ובחומר. חשוב לדעת שלא כל שולחנות האש נוצרים באופן שווה. אתם רוצים לחפש חומרים איכותיים ושולחן עמיד שיחזיק מעמד לאורך שנים.

המחיר של שולחן אש איכותי יכול להשתנות מאוד בהתאם לגודל, החומרים בהם נעשה שימוש, והתכונות.

האם זה בטיחותי להתקין שולחן אש בבית פרטי?

שולחן אש הוא סוג של אח בעל משטח מוגבה וגריל מובנה. הם משמשים לבישול אוכל ולחימום הבית. ישנם סוגים רבים ושונים של שולחנות אש, חלקם עשויים מלבנים או אבנים, בעוד שאחרים עשויים מחימר או בטון.

בטיחות שולחן האש תלויה בחומר ממנו הוא עשוי. שולחנות אש בעלי להבה פתוחה צריכים להיות מוצבים באזור שבו אנשים לא יכולים לגעת בו ללא סיכון לביטחונם. המקום הטוב ביותר לסוגים אלה של שולחנות אש הוא בחצר האחורית או במרפסת עם קירות לבנים מסביב.

שולחנות אש הם מושג מעניין. הם דרך מצוינת להוסיף קצת חמימות לבית שלך, והם יכולים לשמש גם כאמצעי לבישול אוכל.

עם זאת, זה לא אומר שאתה צריך להתקין אחד בבית הפרטי שלך ללא כל אמצעי בטיחות. הסיבה לכך היא שתמיד קיים סכנת שריפה כאשר מותקן בביתכם שולחן אש.

תהליך ההתקנה של שולחנות אש יכול להיות די מסובך וזה לא משהו שאתה צריך לנסות בעצמך אם אתה לא יודע מה אתה עושה. אם אתה רוצה להתקין אחד בבית שלך אז ודאו שתהליך ההתקנה נעשה על ידי אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים.

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם. שולחנות אש מעולים לאירוח אורחים ולספק חמימות בחורף, אבל יש להם את החסרונות שלהם.

החשש העיקרי עם שולחן אפר הוא סכנות שריפות. אם יש לכם ילדים או חיות מחמד, עדיף להימנע משולחן אפר בבית בגלל הסכנות שהוא מציב בפניהם. אם בכל זאת החלטתם לרכוש אחד כזה, הקפידו להניח אותו על משטח ישר ורחוק מכל חומר בעירה כמו וילונות או רהיטים.

אם אינכם בטוחים אם הבית שלכם בטוח לשולחן אפר, פנו לאיש מקצוע שיוכל לסייע בהחלטה זו.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

תוכן עיניינים

מאמרים דומים
3 טיפים לפני בחירת חומרי אינסטלציה

כשמדובר באינסטלציה, בחירת החומרים הנכונים היא חיונית לפרויקט מוצלח. מצינורות ואביזרים ועד מתקנים ושסתומים, קיימות אפשרויות רבות בשוק. כדי לוודא שאתה מקבל את התמורה הטובה