איך לשמור על פרטיות ועל כרטיס האשראי שלכם בעת רכישה באינטרנט

חשוב לשמור על הפרטיות ועל כרטיס האשראי שלך כאשר אתה רוכש משהו באינטרנט. הצעד הראשון הוא לוודא שיש לך אנטי וירוס טוב מותקן במכשיר שלך. כמו כן, עליך להשתמש רק בכרטיס האשראי שיש לו מגבלה נמוכה מכיוון שהוא יעזור להגן על זהותך במקרה שמשהו ישתבש.

לא כולנו מתמצאים בטכנולוגיה ואיננו יודעים כיצד לשמור על הפרטיות ועל כרטיס האשראי שלנו בעת רכישה מקוונת.

יש כמה דרכים לשמור על הפרטיות ועל כרטיס האשראי שלך בטוח:

– ודא שיש לך אנטי וירוס טוב מותקן במחשב שלך

– בדוק תמיד את כתובת האתר שאליו אתה ניגש. אם זה לא מה שאתה מצפה, סגור את הכרטיסייה מיד

– השתמש בכרטיס אשראי עם שבב EMV, כך שאם מישהו יגנוב את המידע שלך הוא לא יוכל להשתמש בו במרמה

ישנן דרכים רבות להגן על עצמך מפני הונאה וגניבת זהות. אתה יכול להשתמש בכרטיס אשראי שלא מופיע עליו שמך, כמו כרטיס תשלום מראש. אתה יכול גם להשתמש במזומן כדי לרכוש פריטים באופן אישי מחנות.

חשוב לשמור על פרטיותך בעת רכישה מקוונת. לעולם אל תמסור את מספר כרטיס האשראי שלך או כל מידע אישי אחר כשאתה עושה קניות באינטרנט.

איך נדע שלא גנבו לנו את כרטיס האשראי?

אנו משתמשים בכרטיס האשראי שלנו לרכישת פריטים באינטרנט, בחנויות ובתחנות דלק. השאלה איך אנחנו יודעים שכרטיס האשראי שלנו לא נגנב היא תקפה.

אנשים מסוימים עשויים להתקשות להחליט אם הכרטיס שלהם נגנב או לא, כי הם לא יודעים מה הסימנים. הסימן הנפוץ ביותר לכרטיס אשראי גנוב הוא כאשר אתה רואה בחשבונך עסקאות שלא ביצעת. אם אתה מבחין בכך, התקשר מיד לבנק שלך ובטל את הכרטיס.

ישנן דרכים אחרות לבדוק אם כרטיס האשראי שלך לא נגנב גם כן: * בדוק את ארבע הספרות האחרונות של מספר החשבון בגב כרטיס האשראי שלך מול דף חשבון הבנק שלך או דפי חשבון מקוונים; * בדוק אם יש פעילות חריגה בחשבונך; * להיות

נרחיב טיפה יותר

כאשר אתה משתמש בכרטיס אשראי, חברת האשראי בודקת את יתרת החשבון שלך ואם הם יגלו שיש לך מספיק כסף לכסות את הרכישה, אז הם יאשרו את העסקה. אבל יש כמה דרכים אחרות לבדוק אם הכרטיס שלך נמצא בשימוש על ידי מישהו אחר.

הדרך הראשונה היא להסתכל על דפי החשבון שלך עבור כל חיובים לא מוכרים. אם אתה רואה משהו שלא שייך לשם, התקשר לחברת האשראי שלך וספר להם על כך. ניתן לעשות זאת דרך הטלפון או באינטרנט. הדרך השנייה היא ליצור קשר עם הבנק שלך ולבקש ממנו לעצור את החשבון כך שלא ניתן יהיה לבצע ממנו עסקאות עד שיוודא שאתה משתמש בו. הדרך השלישית היא עיון בדוח האשראי שלך עבור רכישות לא מוכרות.

מה זה כרטיס נטען?

כרטיס נטען הוא כרטיס שנטען בכסף ומוכן לשימוש. את הכסף שעל הכרטיס ניתן להוציא רק במקומות שבהם הונפק הכרטיס.

כמה מהדרכים שבהן תוכל לדעת שכרטיס האשראי שלך לא נגנב הן:

– הרגע קיבלת את כרטיס האשראי שלך בדואר ועדיין לא השתמשת בו.

– מסגרת האשראי שלך עדיין גבוהה, אז אתה יודע שאף אחד עדיין לא חייב כלום בחשבונך.

– אתה עוקב אחר הרכישות שלך ואינך רואה שום דבר לא במקום או חריג.

שיתוף:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

תוכן עיניינים

מאמרים דומים
3 טיפים לפני בחירת חומרי אינסטלציה

כשמדובר באינסטלציה, בחירת החומרים הנכונים היא חיונית לפרויקט מוצלח. מצינורות ואביזרים ועד מתקנים ושסתומים, קיימות אפשרויות רבות בשוק. כדי לוודא שאתה מקבל את התמורה הטובה